nehirsude0 AnnaKurt aynen aşkım akülü arabalarda 5 veya 6 milyar bu yaz alacagim seneye çok pahalı olur 🤔 Kendime alacağım bebemide yan koltuğa oturturum🤣🤣
nescafebagimlisi AnnaKurt ya biz geçen yıl yanlış hatırlamıyorsam 2500 e mi ne almıştık şimdi baktım da 8 bin olmuş , ben almicaktım eşim aldı zorla iyiki almış 😂 Birşeye güç yetmiyor maalesef bu şartlarda
Balkizlarim Sinemskrglu Afiyet olsun 🌸🥰 Evi temizledim yemeğimi yaptım kızlarımı süsledim Azizemin sporunu ve masajını yaptım bakımımi yaptım artık oturdum şükür 📌😁
AnnaKurt nescafebagimlisi Kesinlikleee… İlk çıktığı zamanlar 500 TLydi kaynanam hala söyler biz niye bu çocuğa almadık o zaman diye.
nescafebagimlisi AnnaKurt ay keşke alsaymışsınız ya 🥲 Bende üzüldüm bak şimdi tr ekonomisi şaşırtmıyor
Balkizlarim birprensannesi290_ teşekkür ediyorum sabah ezanında ayaktayımdir en geç 7 de olur kalktığım 🥰🌿
Zeynep1903 Cicektebenimcicekligunlerde cok tesekkür ederim sagolun eşim anneler gününde hediye aldı inanın benimde ilk cicek bakma deneyimim olacak 🥰 ama çiçekten anlayan bir arkadasım var hemen ona attım karanlık yeri sevmedigini ve güneş alan aydınlık yerleri seviyolarmış. Arada yapraklarını fısfıslamam gerektigini ve topragı ıslak olmadıgı sürece su dökmememi söyledi. İnsallah bende bakabilirim 🥹