deleted20517 Sinemskrglu Afiyett olsun🌸benimde işlerim bitti, market yapicaz bugün,onun öncesi kardeşimle keyif yapıyoruz😍
deleted20517 AdaBebekAnnesi teşekkür ederim☺️bende tam bir leopar kadınıyım desem,annenize selam olsun ozaman,pasta ve servis takımıda var bunun bende🥰🥰
nescafebagimlisi AnnaKurt Allah herkese böyle dayılar nasip etsin bizim dayımız daha küçük elinde olursa birşeyler alıyor 😂
Balkizlarim Mervakblt saat değişiyor ya bazen hiç uyuyamıyorum bazen 10 bazense 12 , 1 ,3 ama hep aynı rutineme devam ediyorum ✨🌿🥰
Balkizlarim Umutoglum teşekkür ediyorum canım yetiştirsin ya benim düzen oturduğu için kolay oluyor üzülecek bir şey değil ha birde pratik olmak lazım yemek menümü kafamda oturttup öyle yaparım sırasıyla 🫶🥰
Balkizlarim Dedektifgadget teşekkür ediyorum canım olur olur buradan sana bolca yolluyorum yarın denemeni rica ediyorum 🤭😁❣️❣️
kurtege Sinemskrglu ay ne güzel hayatlar var ya 🎉 benim 7 saat dersim ve bahçe nöbetim vardı . Çok yorgun hissediyorum kendimi . Eve gidince de yemek , çocuklar . Kahve ve çay keyfi bizim gibi çalışanlar için gerçekten çok büyük lüks 😥
sencokbiliyon annebebek5200 en sevdiğim. Kahve çay yanına şekerli şeyler hiç aramam. Sigaram olsun yeter 😅
Zeynep1903 nescafebagimlisi umarım düzelir cıceklerınız insan üzülüyor gercekten 🥹 cok tesekkür ederim sagolun umarım güzel bakabilirim 🙂
nescafebagimlisi Zeynep1903 düzelirler düzelirler ben ara sıra kurudukça buduyorum daha güzel oluyorlar hiç korkmayın gayet güzel bakarsınız 💚