Rukiye66 ben Gevaş’a atandım. Allah aşkına ulaşımı kötü olan bir yer nasıl güzel olabilir. 1 yıl zor dayandim. Merkeze gorevlendirme istedim 2 yıl. Ve hâlâ çalıştığım yer de orası. Esnafi size para goxuyle bakiyor. Ev sahiplerinin hepsi sizi nasil soyarim diye bakiyor. Ben hic olumlu bir sey gormedim duymadim. Gevaş li calisma arkadaslarim bile memnun degildim sadece doğası güzel tabi göl kenari da bi çöplük.