Kuzeytooooo orası içi sayılıyor ama Özalp gibi Başkale Bahçesaray vs. Bunlarda gelmiyor
Benim eşim de karakolda kalıyor kışın eve gelemiyor normalde de ev getirmesi yasak karakolda olduğu için ama ben 10-15 gün ne zaman tabura inerse eve uğruyor ona seviniyorum