birprensannesi290_ bende 3 yıl kullanmadım ehliyetim olduğu halde sonra eşimle biraz denedik ama çıkamyordum tek başıma, sonra birgün işe giderken (şehir içinde çalışıyorum) eşime dedim anahtar nerde ben gidiyorum aklıma esti çıktım yolda kaç kez stop ettirdim, rampalardan çıkamadığım oldu ama pes etmedim sakin yollardan gidip geldim şuan şehir dışına bile çıkıyorum kendinize güvenmeniz lazım tabi fazla güven tehlikeli temkinli olun başlarda kısa mesafe yerlere risksiz yerlerde tecrübe edinin bide ben tek başımayken öğrendim çocuğumla riskli olur güvenemezdim