bebitonunannesi_ 3 den direk 1 e çekerseniz araba bağırır 2 ye çekmeniz gerek araba tamamen durup tekrar kalkış yapmayacaksa 1e cekmenize gerek yok hatta durma noktasına gelip yavasladiginizda yani çok sıkışık bi trafikte mesela önünüzdeki araba durdu sizde durma noktasına geldiniz fakat araba hala seyir halinde tamamen debriyaj fren ile durmadiniz sadece frenle hizinizi çok dusurdunuz ve öndeki araba tekrar gitmeye başladı o zaman biraz gaza basarsanız araba 2ylede kalkar anlatabilmisimdir inşallah