Kızlar ehliyetimi daha yeni aldım 1 ay olmadı şuan tek başıma iki kere çocuğumu parka götürmek için çıktım. Manuel vites kullanıyorum ( yada kullanamıyorum:///) evimiz çok berbat bi yerde her yer yokuş rampa, bu yüzden mi bilmiyorum ama bi kaç kez stop ettirdigim oldu bi yere carpma vs gibi bişey olmadı. Şimdi sorum şu bu yollardan geçmiş olanlar sizde ilk zamanlar stop ettiriyomuydunuz sizce ne yapayım sürmeye devam edeyim mi 1kez bile stop ettirsem bütün hevesim kaçıyor 😔