birprensannesi290_ devam et sakın pes etme ben erzuurmda yaşıyordum aktif bir şekilde araç kullanıyordum İstanbul’a evlendim geldim korkudan araç kullanamıyorum yokuşlardan ve bir anda arabalar önüme kırıyor diye çok pişman oluyorum sürmedigim için ama basliycam biraz daha oğlum büyüsün pes etme korkularının üstüne git sür alış