linaku ilk ve en başta yapman gereken altını devamlı yıkayıp açman kapatmadan kuru olduğundan emin olman lazım, inatçı pişik geçirdik bizde altını hep açıyorum travazol kullandım günde 2 kez geri kalan zamanda hamazinc kullandım eczacı recream verdi onu her açmada ve trosyd mantar için yarası toplayınca onu kullandım bi kaç gün ama mutlaka doktor görmeli bezi ıslak kalıyorsa bezinin markasını da değiştir