fatosbcr2 ben hiç ıslak mendil kullanmadım hala pamuk kullanıyorum alerji testinde olsa bile çıkmıyor dedi doktor bana bizde yaptırdık dahabkucuk olduğu için emzirme sürecinde sen yediklerini yaz ve içinde süt ürünü bulunan herseyi kes dedi ek gıda donemi de öyle deneye deneye gittik alerjik bebek olabilir bez olarak prima premium care kullanıyorum başka da denedim ama pişik yaptı ve her kaka da mutlakapopuyu yıkıyorum ve pamukla güzelce kurutuyorum pişik olmasa bile sudo krem sürüyorum o baz oluyor orada ve çiş vs yaptığında yakmıyor
Bide yediklerinin takibi en önemlisi arada açık bırakıyorum popoyu havalansin diye