denizali214_ suzandkmc anason nasıl verdin lütfen paylaşır mısın canımm ıkınmaktan gazdan uyuyamıyor oturup ağlıyorum artık yavruma
suzandkmc denizali214_ kusura bakmayın giremedim uygulamaya yeni gördüm mesajını anasonu suda bir taşım kaynattım soğuyunca bir çay kaşığı günde iki defa veriyorum.
selimhankerem denizali214_ hayır 7 ay 21 günlük 3 uyku yapıyor ne kadar geç yatarsa yatsın sabah aynı saate ayakta.
selimhankerem denizali214_ evet ben diş huysuzlupuna veriyorum ama bilmiyorum nedendir uykusu olmasına rağmen zorla uyanıyor
aryalinayb denizali214_ valla normalde sallamak istemiyordum hiç ama maalesef ana kucağı sallanmasa hiç durmıcak onda uyuyor
denizali214_ aryalinayb gazlı bebekler sallanmktan hoşlanıyor. Benim sallayınca gaz çıkarıyor hatta. Sizin de bebeğinizde gaz varsa o yüzden sallanırken uyuyordur
canayy utkummm 2 ay 20 gunluguz ve gunduzleri sıfır uyku,uyumadigi icin huzursuzluk uyutuyorum maksimum 30 dk
utkummm canayy aynn bizimde ayni sekilde gunduz uyumadigi icin gece uykusuna cok zor geciyo gece uykularida yarim saat
Guler32 utkummm 4 ay 15 günlük bizde de uyku gerilemesi var sürekli uyanıyor gece geçecek sabır edeceğiz başka bir şey gelmez elimizden ☺️
aryalinayb denizali214_ olabilir valla oda olmasa kendi uyuyordu başta reflü yatağında şimdi çok uyumuyor orda sallanarak daha çabuk uykuya dalıyor
Guler32 semakaya2525 o doğum haftasına göre değişiyor galiba 40 haftalık doğum yapmış gibi hesaplayacagiz ama her bebek atak haftasına göre daha erken veya daha geç girebiliyormus. 4. Ay atağınin zor olduğu ve 1 ay sürdügu söyleniyor. Hemen hemen iki haftadır devam ediyor bizim atak
gak Hangi marka emzik kullanıyorsunuz benim oglumda beni emzik olarak kullanıyor ve bu hayatımı kısıtlıyor emzige alıştır dedi doktorda