semakaya2525 o doğum haftasına göre değişiyor galiba 40 haftalık doğum yapmış gibi hesaplayacagiz ama her bebek atak haftasına göre daha erken veya daha geç girebiliyormus. 4. Ay atağınin zor olduğu ve 1 ay sürdügu söyleniyor. Hemen hemen iki haftadır devam ediyor bizim atak