Lina2007 saribez normal hastaneye gittik sıkıntı görmedi 1 ve 6 aylıkken ama erken doğduğu için araştırma hastanesinde görmesini istedi o yüzden araştırma hastanesinde sıra bulmak çok zor mesela isitme testi yapılacak tekrar ağustosun 14une anca alabildik
vaveyla__ saribez evet gözünün içinde, her ikisinde de kan oturmuş alt taraflara, yanlarda da kırmızı nokta var. Canım sıkıldı, normal mi bilemiyorum da
ozlemyavuz mooomm01 düşük doğum ağırlığı sebebiyle yoğun bakımda kalmıştık biz, geç prematüre sayıldığı için de rop gerekiyor denmişti. Yoğun bakımda kalmadıysanız gerek görülmemiştir 🙏🏼
szye Biz 36 haftalık doğduk bizden 2. Ayda rop muayenesi yaptırın denildi bunu normal devlet hastanesi doktoru da yapıyor mu yoksa tıp yada araştırma hastanesine mi gitmemiz gerekiyor acaba
saribez mooomm01 oksijen desteği alan bebeklere yapılıyor diye biliyorum neden bilgi verilmedi ki acaba size
saribez Lina2007 anladım benim doğum yaptığım hastanede muayenesini yapan doktor bilgilendirmişti bizi sonrasında da takip etmişti tüm süreci
cerenelif2024 vaveyla__ herkes farklı yönlendiriyor. Biz yaptırmadık doktor normal göz muayenesi yaptırın 3 aydan sonra dedi.
mooomm01 ozlemyavuz kaldık canım 10 gün zaten o doktordan asla memnun değildim ilk ay değiştik doktorumuzu bu doktora sordum da bir kere yaptırmanız gerekiyor dedi dün