mooomm01 prematüre bebekler göz damarları tam oluşmamış olarak doğuyorlar. Damarlar 40. Haftaya kadar ancak tamamlanıyormuş çünkü. Düzenli aralıklarla kontrole çağırıp göz damarları oluşuyor mu ona bakıyorlar. Allah korusun aksi bir durumda erken tedavi amaçlı