Fincan Lunaaaaa Yves Rocher dediniz beni bi kazandınız 😀 onun yorumlarına bakmıştım sanki çok tercih ediliyor gibi gelmemişti ama bi indirimlerde denemek isterim teşekkürler. Kız benefit 1800₺ ya 😒
Fincan Deletedmom_182 ne kadar acaba fiyatı ben de bakayım bi en kötü baz olarak kullanırım uygunsa 😀
Fincan Lunaaaaa evet evet o yüzden dedim zatenn. Trendyol da otuz günün rn uygun fiyatıymış 30₺ de kupon var ihtiyacınız varsa 😂
Fincan mirz valla çok iyi olur..aa evet bunun mor rengini kullanıyorum şu an güzel ama bana yetmiyor. Yani hemen acil bi yere gideceksem falan kullanıyorum
Aminemm_ Fincan Flormar omlashes açık pembeli olan açık mor gibi dışı. Baya uzatıyor ve hacim veriyo ben çok memnunum. Önceden Maybelline kullaniyodum çok memnundum buda aynı onun gibi çok memnunum
mirz Fincan emziriyordm oyuzden yazamadım kusura bkma☺️sarı yazıl o olan varya onu ve suya dayanıklı olan mavi rengi nı kullandım ıkısıde guzeldı
delirmeceler Fincan essential kullanıyorum bende pembe olanı yıllardır çokta memnunum eskiden çok fazla marka kullandım ama hem fiyat hemde istediğim etkiyi gördüğüm için takılıp kaldım