Egeninannesi2209 Fincan merhaba Giorgio Armani maskara almıştım çok memnun kaldım. Fiyatı biraz tuzlu ama çok uzun süre gidiyor
Prensesin_Annesi_ Fincan beaulis dışı gri üstündeki yazıları mor olanı var oda güzel onuda kullanmıstım bir ara onuda deneyebilirsiniz
melera Fincan beaulis türk markası. Sarı tombik maskarası güzel. Fenomen merve vardı cok önerirdi ben almıştım.