KadersizMelek çok şükür daha iyi sorduğunuz için tşk ederim. Belinden alınan sıvının tam raporu çıktı. Menenjit değilmiş. Bugün böbrek ve kafa ultrasonu çekildi temiz çıktı şükür. Dün gece kan aldılar metabolik bir hastalığı var mı diye ona bakıyorlar. Cuma beyin eg si cumartesi de beyin emarı çekilecek nörolojik bir durum mu diye