AyBuBen Yigit_Yagiz_Moms merhabalar sonuc ne oldu acaba merak ettim bildirimi görünce sorayım dedim daha iyi misiniz
Yigit_Yagiz_Moms AyBuBen tşk ederim sorduğunuz için. Bugün taburcu olduk. Yarın tekrar hastaneye gidip beyin eg si çektiricez. Cumartesi günü de beyin emarı var inşallah temiz çıkarlar. Bir antibiyotikle bir de nöbet geçirmesin diye ilaç verdiler onları kullanıyoruz
AyBuBen Yigit_Yagiz_Moms oyy miniğim benim yaa çok geçmiş olsun tekrardan sağlıcakla büyüsün bebişiniz 💗
trabzonlumom Yigit_Yagiz_Moms bir umut yazıyorum kaç ay geçmiş üstünden ama bebeğiniz nasıl şuan 1 aylık bebeğimle hastanede yatıyoruz belinden sıvı aldılar sonuç bekliyoruz 😞
Yigit_Yagiz_Moms trabzonlumom çok şükür temiz çıktı sıvı sonucu. Menenjit değilmiş. İnşallah sizinki de iyi çıkar çok zor bir süreç allah yardımcınız olsun
trabzonlumom Yigit_Yagiz_Moms bizimkde bugün çıktı çok şükür temiz bizimde 3 günde öldüm öldüm dirildim gerçekten çok zordu 😞 rabbim kimseyi evladı ile sınamasın
canankuzy Yigit_Yagiz_Moms merhaba bişey sorabilir miyim.benim oğlum içinde menenjit den şüpheleniyorlar 1 ay 22 günlük ben yanında kalıyorum şuanda tabiki Allah korusun menejitse yoğun bakıma alıyorlar anne yanında kalmıyor mu
trabzonlumom canankuzy benimde kızımdan sıvı aldılar 30 günlüktü ben hemşireye sormuştum menenjitse yoğun bakımda mı kalacak diye hayır sadece odada izole olacaksınız dedi ikinizde yani bulaşma riskine karşılık çünkü bulaşıcı bir hastalık ne yazıkki
canankuzy trabzonlumom yaa benim de bı kızım daha var acaba ona bulaşmış mıdır vok korkuyorum ona bulaşır diye
canankuzy trabzonlumom daha çıkmadı ama mikrop çıkabilir mis lavabordar öyle demişler Doktorlar büyük ihtimalle geçermiş
trabzonlumom canankuzy çok geçmiş olsun rabbim acil şifalar versin inşallah bizden sıvı alır almaz menenjit tedavisine başladılar sizde de başladılar mı ?