Çok geçmiş olsun hayırlı şifalar dilerim
Ön raporda menenjit değil demişsiniz inşallah detaylı raporda da menenjit, epilepsi vs olmadığı haberini alırsınız 🙏
Aşı için geç kalmamışsınız içiniz o konuda rahat olsun, kızım için doktoru 1 yaş sonrası için takvim oluşturmuştu 2 doz bexsero 1 doz nimenrix oldu şimdiye kadar son dozu kaldı 🤍
Dediğiniz gibi salgın var ve hastalıklar çok değişti malesef
Allah ım korusun tüm yavrularımızı 🌸