Belinden alınan sıvının ön raporu çıkmış. Sonuçlar iyiymiş kötü bişeye rastlanmamış. Ama ayrıntılı rapor daha çıkmadığı için hastalığının ne olduğu daha belirlenemedi. Şu an menenjiti elemeye çalışıyoruz dedi. Menenjit değilse bir ihtimal epilepsi olabilirmiş. Kol bacak oynatabiliyor mu ancak uyandığında belli olurmuş belden sıvı alındığı için yürüyememe olasılığı var bizden imzalı kağıt almışlardı