DevosMom Yigit_Yagiz_Moms çok geçmiş olsun. İnşallah menenjit değildir. Kuzenimin oğlu geçirdi ama biraz daha büyüktü o kreşe gidiyordu.
DevosMom Yigit_Yagiz_Moms uzun bir yoğun bakım takip süreci geçirdi bir nevi ölümden döndü diyebiliriz. Şuan sürekli nöroloji takibi altındalar. İster istemez kalıyor tabii hasar
nurays Yigit_Yagiz_Moms geç kalmışsınız bu aya planlanmıyor biz 3 aylıkken yapıldı iki doz ili farklı aşı var ikisini birden doktor yaptırdı iyi koruma sağlasın diye niye beklediniz ki keşke yaptırmasaydınız geçmiş olsun ne gibi şikayetleri oldu
DevosMom nurays bizim doktorumuz da aya planladı menenjit aşısını, bazıları direkt 9. Aydan sonra da önerebiliyor. 3. Ayda yapan doktorlar nadirdir. 3. Aydan sonra planlanamayan aşı rota aşısı menenjit planlanabiliyor
Yigit_Yagiz_Moms nurays geç kalmadık her ay kontrole götürdük. Rota da dahil diğer bütün aşıları yapıldı. Ama doktor menenjit için bu ayı uygun gördü biz de ona uyduk. Doktor değiliz sonuçta. Menenjitin belli bir ayı yok 1 yaşında da yapılan çocuklar var. Maalesef başınıza ne zaman gelir bilemiyorsunuz
minikmucizemaak nurays geç kalmışsınız bu aya planlanmıyor her doktor farklı planlıyor. Bizim planımız 5.5 7.5 15 aylık. Bugün ilk dozu olduk.
DevosMom nurays maalesef maddi durumları elvermediği için yaptıramadılar. Çokta önemsemedi açıkçası bir de o var
DevosMom Yigit_Yagiz_Moms beyinler alakalı olduğunu biliyorum fakat tam detstlı bilmiyorum hastalığı kışın atlattı zaten. Teyzemden falan duyuyorum onu da kuzenim pek anlatmak istemiyor maalesef.
minikmucizemaak Yigit_Yagiz_Moms Rabbim şifa versin. Her doktor farklı planlıyor tabi, bizim 5.5 7.5 15 au da bexero 13.5 nimerix. Bugün ilk dozunu olduk. Kimseye kulak asmayın. İnşAllah tez zaman da sağlığıma kavuşur yavrun
Hande12345 Yigit_Yagiz_Moms kesinkle geç kalmadınız bizim doktorumuz da aşıyı 7.aya planlamıştı. Geçmiş olsun♥️
AyBuBen Yigit_Yagiz_Moms çok üzüldüm çok geçmiş olsun insallah menenjit değildir ama o ise de Rabbim b an evvel şifasını versin inşallah Allah yardımcınız olsun 🤲🏻💛
Yigit_Yagiz_Moms Merak etmiştiniz arkadaşlar. Son durumu paylaşmak istedim. Hastaneye gittik sadece anne sütü ve bez verebildik haftasonu olduğu için göstermediler kendisini. Doktoru bilgi verdi. Şu an durumu stabilmiş dünden beri nöbet geçirmemiş çok şükür
essyb Yigit_Yagiz_Moms Çok geçmiş olsun inşallah sorunsuz atlatır, bebekler düşündüğümüzden çok daha güçlü🙏🌸🙏
canankuzy Yigit_Yagiz_Moms merhaba bişey sorabilir miyim.benim oğlum içinde menenjit den şüpheleniyorlar 1 ay 22 günlük ben yanında kalıyorum şuanda tabiki Allah korusun menejitse yoğun bakıma alıyorlar anne yanında kalmıyor mu