nescafebagimlisi ben diş teli tedavisi gördüğüm için hepsini aldırdım 2 tanesi gömülüydü hiç gözükmüyodu 2 tanesi de çıkmış gibiydi. Alttakileri bir çektiler üstelikleri bir. Kişiden kişiye değişir ama çok az ağrım oldu ilk bir kaç gün sadece çorba içebildim. Şişme vs olmadı. Hatta bir tanesi çekildikten sonra sınava girmiştim o kadar rahattı 😂 dikişleri aldırmak gerekiyor evet ama 1 saniye süren bir şey ve hiç acımıyor. İpi kesip çekiyor hiçbir şey hissetmiyorsun. 1 hafta sonra alınıyor sanırım dikişler.