zeyzerenzey Diş hekiminin yazması çok rahatlattı , evet üst 20’likler var ama alt 20’liklerimde var sanırım çekilmesi gerekiyor hafif uçları gözüküyor ama büyümüyorlar sizce normal mi büyümemesi , uzun zaman oldu çıkalı , birde acaba 4 ‘ ü de sorunluysa hepsini aynı günde mi çekerler ?