nescafebagimlisi JollyBaby of okurken canım yandı 😅 hafta içi gideceğim bakalım neler olacak korkuyla bekliyorm akdksks
annediyebiri nescafebagimlisi ben alt iki tanesini cerrahi işlem ile aldırdım 5 gün sıvı beslendim benimki çok ağrıyordu o yüzden aldırdım gömülüydü minicik uç gözüküyordu
nescafebagimlisi annediyebiri aynen alt dişler benimde öyle uçları gözüküyor ama gerisi gelmiyor üstüne dokununca acıyor
nehirsude0 [silindi] hiç agrimiyor canim sadece ucu parlamis ama ağrı hiç olmadı sadece ucu patladığı zaman oldu
[silindi] nehirsude0 İlerleyen zamanda sana sıkıntı çıkarabilir canım. Çünkü o diş ölü bir diş ve ağızda koku yapıyor.
Dove nescafebagimlisi iki gomulu yi4milik disimi iki yil arayla aldirdim. Son gomulu dis ameliyatindan beri dilimin yarisinda hissizlik var. Su anda daha iyi bir dis doktorum var gomulu dis cok risklidir ben asla almiyorum dedi. Hissizlik de oyle kalacakmis. Cok iyi bir doktora gidin isini iyi yapsin insana deger versin
nescafebagimlisi Dove aa daha önce hiç duymadım çok geçmiş olsun demek ki riskleri de varmış , bilgilendirmeniz için çok teşekkür ediyorum, sezaryenden sonra benimde karnımda vardı hissizlik ama geçti belki geçer dilinizdeki hissizlik
Larayilmaz zeyzerenzey iyi akşamlar 🌸 Aynı dertten muzdarip olduğum için sizi rahatsız ediyorum, Sağ alttaki yirmilik dişimin ucu 4-5 aldır çıktı ama kendisi gelmiyor bugün başka sebepten doktora gittim başka bir dişime kanal yaptık yirmilik dişimin de filmine bakıl bunun çıkacak yeri yok kesin aldırman gerekiyor dedi :( eğer çık ulkularımxndan uyandırmıyor idari edebiliyorsan Eylül ekimi bekle dedi serinde yapalım Ve ben ne yazık ki sizin meslekten çok korkuyorum bugün kanalda gözümü hiç açmadım 😂 çocuk gibi beni alkışlayıp odaya yolladılar 😂😂 Çok mu ağrıyor çekim hiç bir yolu yok mu bu dişi çıkartmanın