nehirsude0 Oğlum ilk dişlerini çıkardığında 42 derece ateşle ağlayarak acile götürdük deli gibide ishalde iki gün hastanede yattı serumlar falan her tahlili yaptılar meğer diş patlatıyormuş o yüzden bebekten bebeğe çok değişiyor ateş başta ise diş ateşidir eğer bogazda daha yüksek ise üst solunum yolu enfeksiyonudur dijitalle ölçüyorsanız bir bakın ama acile gidin bence