nehirsude0 Kızlar 2 saat önce baktığımda 38.9 du sonra ılık duş aldırdım calpol verdim 1 saat olmuştur şuan böyle acile gitsem mi bana çok yüksek geldi diş bu kadar olmaz diş jelide surdüm lütfen söyleyin 😭
Meri-Mel nehirsude0 Muhtemelen diş değil yemesi nasıl kaç aylık canım çok geçmiş olsun eğer inatçı ve 1 saatten fazla olduğu halde calpol ile düşmüyor ise acile bir danış
Meri-Mel nehirsude0 Bizim de azı dişlerde özellikle ateş oldy fakat hepsi calpol ile düşüyordu en son inatçı idi calpol dolven verdiğimiz halde uyuduğunda titreyerek uyanıyordu ve dudağına kadar morardı çocuk düşmedi meğer boğazı kızarık imiş
Meri-Mel nehirsude0 Yemesi iyi ise boğazı kızarık değil muhtemelen ama diş bu rakamı görsede inatçı olmuyor fakat diş ateşi de 3 gün sürebilir hiç korkma ikinci bir ateş ölçer var mı onunla da bir kontrol etsen
Meri-Mel nehirsude0 Himmm hasta o zaman yavrum bebiş bu diş değil,çok çok geçmiş olsun ayağının altına limon sürebilirsin bir kat giydir soğuk uygulama yap eklem yerlerine
Poly-ana nehirsude0 O zaman üst solunum yolu enfeksiyonu geniz akıntısı var muhtemelen acile götürün siz
nehirsude0 silaa66 az birşey varmış enfeksiyon önemli değil ama ilaç gerektirecek kadar demişti ondansa o doktoru şikayet ederim
nehirsude0 Meri-Mel salak doktor yemin ederim o zaman ateşi yoktu enfeksiyon az birşey var normal dedi ilaç kullanım mi dedim gerek yok dedi
_xAzrax_ nehirsude0 öyle çok geçmiş olsun kıyamam ben cemreme 🥺 39 ve üzeri olursa mutlaka acile git . Disten dolayı da olabilir
nehirsude0 _xAzrax_ kanka dünden beri böyle 39.2 oluyor uzun kollu zibin giyince kısa kollu giyincede böyle