nehirsude0 silaa66 @silaa66 @agzimizintadikacmasin @_xAzrax_ Esim dedi çıkarsa goturek bu ateşle geri yollarlar düśtü böyle simdi
agzimizintadikacmasin nehirsude0 aa iyi çok şükür miniği çok giydirme zıbınla filan dursun hava çok sıcak 🌹 çabuk atlatsın minik kuş
silaa66 nehirsude0 takip et aşkım ince kıyafetler ile dursun yatarken de çok örtme gece birden ateşlenir falan Ayağına limonlu çorap giydir dene Biz hastaneye gittik 39 ile serum takmadan önce anlına soğuk su ile pamuk koydular sende yapabilirsin 🩷
_xAzrax_ nehirsude0 canım benim bir süre gözün üstünde olsun takip et. İnce kıyafetler giydir inşallah tekrar çıkmaz ateşi
nehirsude0 agzimizintadikacmasin tek bir zıbinla aşkim şuan ondan düştü uzun kollu zibin giyiyordu yüksek çıkıyordu
nehirsude0 silaa66 teşekkür ederim sılam denicem limonu doğrayıp koyacağım mi yoksa suyunu mu sıkacam çoraba
Meri-Mel nehirsude0 Bu iki ilacı da daha önce hiç kullanmadım canım hiç bir fikrim yok ateş durumunda sadece calpol kullanıyordum ilk kez geçen defa işte dolven başladık ateşi düşmeyince.
agzimizintadikacmasin nehirsude0 tamam canım ateşi düşene kadar hep kısa zıbın giysin Allah ın izniyle geçer merak etme❤
ejdermeyvelilahmacun nehirsude0 ah prenses Cemremm🥺 çok geçmiş olsun kuşum. Muhtemelen enfeksiyon yapıyor. Bence ilaç almasında fayda var.Şu an nasıl?
nehirsude0 ejdermeyvelilahmacun çilegim 37.2 oldu şimdi 39 dan zorla düşürdüm geri yükselirse acile götüreceğiz gece kaç olursa olsun
Yorgunanne30 nehirsude0 lütfen acile gidin sağolsun lar burda bana çok yardımcı oldular kızımda rota virüs teşhisi konuldu çok geçmiş olsun 🌸
nehirsude0 Yorgunanne30 düştü canım yukselirse gideceğiz şuan 37.2 oldu düşüyor gitgide yükseldiği dakika gideceğiz sizinki nasıl şimdi
ejdermeyvelilahmacun nehirsude0 çok geçmiş olsun canımm senin için endişeli bi gece olacak ama hepsi geçiyor. Allah daha beterini göstermesin dua edicem teyzoşuma
Cicektebenimcicekligunlerde nehirsude0 Geçmiş olsun balım yeni gördüm iyi bari düşmüş tekrardan yükselmez inşallah 🤲🏻
nehirsude0 ejdermeyvelilahmacun inşallah geçer çilegim bir an önce kutulir Medine fukarası gibi bakiyor etrafa ne gülüyor ne ağlıyor garibim 🥹
nehirsude0 Cicektebenimcicekligunlerde teşekkür ederim aşkim inşallah yükselirse artik tek çarem hastane