barbiee_ kişiden kişiye değişiyor demekki. Burda ebebekten eczaneden alıp yakıyor diyenlerde var yakmıyor diyenler de var. Bi kaç Bayan burda ebebekten aldım göz yakıyor demişti başkası göz yakmıyor demişti.Eczane ve ebebek orjinal ürün satmıyor mu yani. Benim aldığım ürün orjinaldi ama bizde göz yaktı. Sizde yakmaz başkasında yakar. Normal bişey bu. Yakmıyorsa kullanın bize iyi gelmedi. Her şampuan herkese iyi gelmiyor malesef.