barbiee_ şaka mısınız siz gerçekten instagram ve trendyol yorumlarına Bi bakın çoğu kişi göz yakıyor demiş. Kendi gözünde deneyen kişiler de göz yakıyor diyor yakıyor diyen birçok kişi yalan söylüyor demekki. Benim kendi doğrum değil hanımefendi iki çocuğumu yıkadım düne kadar ağlamayan çocuklar anne gözüm yanıyor dedi. Burda birçok kişi de aynısını söyledi siz denk gelmediyseniz o sizin sorununuz. İşimiz yok size yalan söylicem. Sizde yakmadı bizde aşırı göz yaktı. Bunun yalanı mı olur çok tuhafsınız. Bu kadar göz yakıyor diyen kişiler de yalan söylüyor demekki. Sanki herkes memnun kalmak zorunda.