mylittlebabbym
Yeni doğduğunda almıştım hayatım. 3 aylık oldu benim bebis hala bitmedi daha da var. Ama benim kız kışın dogdu ya hasta olmasın diye korkuma 3- 4 günde bi banyo yaptiriyordum. Bide banyo işi bitene kadar fındık büyüklüğünde sıkıyorum yetiyor. Ama yaz geliyor 2 günde bi yaptirsam daha çabuk biter. Az sıkmak da etkiliyor Ama bence. Sen kaç günde bi banyo yaptırıyorsun? 😁