domatesguzeli barbiee_ ben 200 küsüre almıştım stok halinde şuan nekadar tam bilmşe e bebekte var ama
barbiee_ domatesguzeli pardon aşkom karıştırdımm kusura bakma ecowell alayım bari ya bereketlendiririim 😁
domatesguzeli barbiee_ al al düzenli kullandıkça baya çoğaltıyo saçı doğduğundan beri kullanıyorum ben oğlum keldi resmen şimdi baya uzun saçları gözünü kapatıyo
ikibaloglanannesi barbiee_ evet oğlumun daline alerjisi vardı doktorumuz goo.n ve uni baby önermişti Goon. Markasının losyonunu kullanıyorum
domatesguzeli barbiee_ içinde vişne yağı falan var eskiler vişne yağını zaten bebeklere saç çıkarsın diye sürermiş ananem öyle diyordu 😂 inşallah faydası olur sanada