zehra14 istediğim meyveyi koyuyorum kayısı elma armut şeftali birden fazla genelde. Hangi meyveleri kullanacaksam doğrayıp biraz su ile pişiriyorum. Ayrı bir yerde de irmik ve suyu karistirip pişiriyorum. İkiside pişince karıştırıp son kez bı fokurdatiyorum. Ben içerisine ceviz de rendeliyorum. Ardından blend ediyorum. Başta kıvamı sıvı olsun sıkıntı yok. İrmikten ötürü sogudukca katilasiyor