minikmucizemaak NewMomm1 Ben OG marka aldım. Bebek irmiği, tam yulaf unu, tam pirinç unu, havuçlu muhallebi, zeytinyağlı bebe bisküvisi, tam buğday unu, keçiboynuzu pekmezi aldım. Tarhana stokta yoktu stoğa girince onu da alacağım. 🤗
minikmucizemaak busragunesm Arayıp görüştüğümde ürünler kapalı şekilde 2 yıl, açılırsa buzdolabında bekletip 1 yıl dediler ama özellikle bebe bisküvisi ne kadar bekletilir diye sormadım
BuzluLatte zehra14 kuruyemişler alerjen olduğu için beklemenizi öneririm. Benim benim kızım da 4,5 aylıkken başlamıştı ek gıdaya. Doktor tavsiyesi ile