babybabyt Her anlamda yetebilmek icin bende uzun süre tek cocukla kaldım, cocuk işi zor,ama benimki büyüdükçe sormaya başladı niye kardeşim yok gibi gibi,Birgun okuldan geldi ağlayarak,olay şu ;öğretmen oğlumun ödevini beğenince, arkadaslarida öğretmenim o yapmadı ablası yaptı diye şikayet edip ona gülmüsler,öğretmende oğlum ablan yaptıysa söyle deyince arkadaşları gülmeye başlamışlar,benimki çıldırmış,sorun şu ki ,arkadaşlarının hepsi oğlumun tek çocuk olduğunu biliyorlar oğlumla alay etmişler ,baktım olmuyor kardeş şart dedim, iyikide olmuş ,şuan 11 yaşında oğlum 8 aylik bir bebem var .Aslında derin düşününce çocuğunuza kardeş yapmayarak zincirleme olarak onun cocuklarida yalnız kalıyor kuzen yok hala amca yok dayı teyze yok ,umarım anlatabilmişimdir,Benim kararım düşüncelerim böyle.