babybabyt biz dört kardeşiz, hepsinin yeri ayrı bende. Dünya hali, hastalık var sağlık var. Onları iyi kötü yanımda gördükçe, destek olduklarında çok güçlü hissediyorum kendimi. Annem bizi hep birbirimize sahip çıkacak şekilde yetiştirdi bu yüzden aramızdaki bağ çok güçlü şükür. Ablam sırdaşım, abim babamdan sonra sığınağım gibi oluyor.
Tek çocuk ailenin yükünü tek başına sırtlanmak demek. Bunu insanlar yaşlanınca, bi şeylere muhtaç kalınca anlıyor.
Ben tek çocuk taraftarı değilim şimdi 4′aylık bebeğim var büyüdüğünde isterim bir tane daha evladım olsun.
Gelen de rızkıyla geliyor hamd olsun 🌸🥰