Mevara kızim 2 aylikken 4850 gramdı 62 cm di, ilk aya göre 500 gram almıştı ve hemsire cok almamis dedi . Cocuk doktoru arkadasima soyledim ki kendisinin doktorluguna guvenirim.o da 500 gramin az olmadigini sadece sınırda oldugunu bi süre 4 saati gecmemem gerektigini soylemisti.hatta soyle ki kizim 1 onceki aya gore 4 cm uzamis , beslenmese boyu uzamaz , zaten 2.aydan itibaren sadece kiloyi degil boyunu da kriter aliyoruz rahat ol sen emzirmene devam et , hemsireyi dinleme demisti.