Cigdem61
Tünelin sonunda Işık var canım :)
O günler hiç geçmeyecek gibi geliyor ama geçiyor. Her gün yeni bir sabırla güne başlıyordum ben.
Sadece uyku konusunda buradan bir anne bana yardımcı olmuştu, sonrasında kendisi düzeldi. Zaten uyku düzene girince bebekte düzene giriyor Yani bizde en azından öyle olmuştu.