Cigdem61 yani oyle deliksiz uyusun yok. Saat bası kıpır kıpırız bazen 5 dakika da bir dönenir açar gozlerini. Millet 7 de uyuduğunu duyuncaa ooo sende daha ne istiyorsun diyorlar. 7 de yatinca oyle uyumuyorki salla babam salla bazen. Mecbur bende o saatlerde yanina yatmak zorunda kaliyorum