3 ay 15 günlüğüz ve nerdeyse 15-20 gündür bizde de durumlar kötü kendi kendine saatlerce uyuyan bebeğim bi sabah uyandığımızda bambaşka bi bebeğe dönüştü 4. Ay atağı mı bilmiyorum bazıları atağın dolu dolu 4. Ayda başladığını söylüyor ama bence ataktayız memede kendini geri atıyor gündüz asla uyumak istemiyor bitecek mi diye düşünmekten deliricem hep böyle kalacak diye ödüm kopuyor