Canım ben neler çektim o sallamadan halada sallıyorum kızım kolikti battaniyede salliyorduk sakin yapma ben dizde sallamaya razıydım o durumdaydım aslında gazdan uyumuyorlar çok şükür 5 aylıkken battaniye yi kendi bıraktı çünkü gazi azaldı şimdide ayağımda sallıyorum ama çabuk dalıyor bebekler bir sıkıntısı olmasa uykuyada dalar sallanmakta istemez muhakkak rahatsız eden birşey var mesela şimdi hasta olsun diş çıkartırken yine sabahlara kadar sallıyorum çünkü uykuya dalamıyor allah yardımcımız olsun bebeklerimize şifa sağlık sıhhat versin