Ilay canım ilk 2 aya kadar bende ayakta sallıyordum ama annem ablam ve eşimde olduğunda kucaklarında uyutuyorladı. Sonra sallamayı bıraktım yatırdım emzik verdim bekledim başında mızıldayarak kendi kendine uyumaya başladı 🙏 şuan 4. Aydayız hala daha hiç sallamıyorum kendi kendine uyuyor uykusu gelince. Gaz sorunumuz olmadı belki bunun etkisi vardır ama şuan çok rahatım valla öğlen bıraktım yatakta mutfağa geçtim 2 dakikalığına döndüğümde uyumuştu. Saçını okşa yanında yat dene sürekli bir şeyler gerçekten aslında kendileri uyuyor sıkışınca