Bende sabaha kadar ayakta sallıyorum, 2 ay 3 günlük. Baya bi sallıyorum iyice daldığından emin oluyorum öyle bırakabiliyorum belki. Ama normalde sallıyorum bi kere durduğumda hemen kıpırdanmalar başlıyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Bir de uyanık olduğunda nasıl oyalıyorsunuz. Kucakta durmuyor illa gezicez pış pış sırtına vurucaz. Bi yere bıraksam hemen ağlamaya başlıyor nasıl oyalayayım uykusu gelene kadar şaşırıyorum