Ilay herkesin cocugu bir olmuyo gercekten kimisi kolay alisiyo kimisi de annesinin burnunda getiriyo. Benim oglum asiri gazli bir bebek ve sadece battaniyede sallayarak uyuyo. Gazi olmazsa bazen besikte de sallanarak uyuyabiliyo. Gaz cidden bebeklerin herseyini etkiliyo. Ben o aylarda yuzustu yatiriyordum oyle rahat ettim siz de belki denemek isterseniz. Yuz ustu yatinca karni rahat etti ve uyudu. Allah kolayliklar ve sabir versin🌸