berilla7 ben kent sigaranın mentollüsüsü içiyordum . Bide patlatarak içiyordum o şekilde çok zevkli geliyordu bana . Neyse işte bı gün iş yerinde arkadaşım bana sen çok iradesizsin sigarayi birakamazsin falan dedi. Bende görürsün birakicam dedim . Biraz fazla iddialı girdim bende dedim bak hatta bu son paketim . Neyse işte başka bı arkadaşımla son kalan 2 dal sigarayı karşılıklı içtik . Böyle aradan bı kaç saat geçti canım nasıl istiyor ama sigram yok . Neyse bı abla vardı ondan istedim oda verdi . Farklı bı marka . Ay onu bı içtim midem bulandı basım döndü. Bı daha ağzıma sürmedim. Şimdi mesela içen biri yanıma gelince tiksiniyorum . Evimdede balkon hariç hiç bir şeyde kimseye sigara icirtmiyorum 😂