berilla7 ben değil de eşim şu şekilde bıraktı; hastaneye gittik göğüs hastalıkları uzmanı var sigarayı bırakma merkezi bölümünde, neyse efendim bi tüp kan verdi röntgen çekildi falan bi sıkıntı olmayınca Qsmoke isimli bi ilaç yazdı.hastaneden ücretsiz alabiliyorsunuz bu ilacı. Bir ay sonra iki paket içen adam bir dal sigarayı içemez oldu. Tadını değiştirip tiksinmesini sağlıyormuş. Bu da böyle bi anımdır