berilla7 zyban diye bir hap kullandım.
Hem sigara içiyorsun hep hapı.. (1 ay yanlış hatırlamıyorsam)
Kendine bir gün hedef belirliyorsun mesela haziran 10 da bırakmış olucam diyorsun.
15.günde tiksinmeler başlıyor
İçtiğin zaman saman gibi geliyor sigara hani hasta olunca tuhaf gelir ya tadı öyle
Belirlediğin tarihe gelmeden günlük 1,2 ye düşüyor zaten oda alışkanlıktan
Bu şekilde 2 kere bıraktım
Tekrar içersen başa dönüyorsun :)
İlacı doktoruna danışmadan kullanma ama sadece tavsiye 💜