agzimizintadikacmasin ikiaslanannesi aşkım hepsi güzel hepsi altının çirkini oLmaz 😎😎😎 Sana tavsiyem az işçilikli taşsız ve 22 ayar altın Alman bozdururken zarar etmezsin 🥰 ama şu da var canın hangisini istiyorsa onu al 😁 bana da alacaksan koşa koşa gelirim konum at 😎
melera agzimizintadikacmasin Ali rıza bey duymasın böyle konuştuğunuzu Hayriye hanımcım. Bilirsiniz nefret eder böyle ağızdan😁
ikiaslanannesi agzimizintadikacmasin Valla bütçem buna yetti de. Çok güzeller de vardı ama 14 ayardi. Dediğin gibi az işçilikli olursa değer kaybetmez. Bakalım 🤗🤭
kibritci_kiz kirmizibasliklikiz_ Eşimin bana doğum günümde aldığı altın bileklik. Mikroskopla bakınca bileklik olduğunu görebilirsiniz hdjfjrkskdk
Lazerlimunafik agzimizintadikacmasin Bide millet ciddiye alıp peşime vermesin 😁 kız başımj belaya sokacağnız haaa 😃😃
agzimizintadikacmasin Lazerlimunafik ahahhaa 😆😆😆 tamam tamam evinde çelik kasa olduğunu ve içimde altın tas tabak halı tencere seti olduğunu kimseye demem aramızda😁😁😁
kirmizibasliklikiz_ ikiaslanannesi ay cokoslar da 65de cok ya ama bakacagim bunlara teşekkür ediyorum 😍
ikiaslanannesi kirmizibasliklikiz_ 22 Ayar bileklik pahalı oluyor. Uygun fiyatlı olanlar 8 ayar ve 14 ayar
Lazerlimunafik agzimizintadikacmasin Asılsız haber inanmayın 😁😁 Kendi mal varlığını söylüyor bu karıııı 🤧🤧
melera agzimizintadikacmasin Neler söylüyosun sen hayriye? Yıllardır sizin için çalıştım çabaladım ben..! Ne o görmemişler gibi (Ali Rızanın sesiyle okumayan izlememiştir)