Lazerlimunafik agzimizintadikacmasin Asılsız haber inanmayın 😁😁 Kendi mal varlığını söylüyor bu karıııı 🤧🤧
agzimizintadikacmasin Lazerlimunafik bakınız bana attığı foto ahanda delilli ispatlı hepsi hanımefendi karısı 😆😆😆
kibritci_kiz Maka_Paka teşekkür ederim ben de zarif seviyorum ama kocamın bunu alma sebebi en ucuzu olması sjjdfj olsun düşünüp almış yine sağolsun 🤭
Maka_Paka kirmizibasliklikiz_ Şuan kalkıp fotoğraf çekmeye üşendim çünkü kolumda değil 😂 Eğer zarif seviyorsan dorika al derim. Çok asil duruyor, benimki renkli dorika
midekoruyucu Maka_Paka dorika dediğinize baktım renkli minik toplardan oluşan bileklik.. bende vardı cam silerken pimapene takıldı aşağıya dağıldı 🫠 günlerce ağladım sinirimden. Aklıma geldikçe sinirim bozuluyor. Çünkü çok seviyordum 🥺
kirmizibasliklikiz_ Maka_Paka haha ismini bilmiyordum benimkide bu işte sıkıldım farkli bir sey ariyorum 😂
melera agzimizintadikacmasin altın postuna en çok senin yorum yapman ve keyif alman sende de bir hayriyelik seziyorum🤣🤣😄
Bebisss03 Cicektebenimcicekligunlerde çok teşekkürler canım inşallah çok daha güzelleri senin olur 💜💜🌸
maygirl kirmizibasliklikiz_ Ustreki gurmet modelini cok sewiyorum. Herseye cok yakisiyor bnce..açip kapama yeride digerlerine gore cok daha guwenli.işciliği cok az satsan cok zararida olmaz.