selimhankerem ikiaslanannesi ama bunlar zamanla çatlıyor haberin olsun benimde vardı çatladı sattım mecbur
ikiaslanannesi ikiaslanannesi bunlarda kuyumcuda gördüğüm diğer modeller. ben en bastakini çok beğendim ama pahalıydı 65 bin 🥴
agzimizintadikacmasin ikiaslanannesi aşkım hepsi güzel hepsi altının çirkini oLmaz 😎😎😎 Sana tavsiyem az işçilikli taşsız ve 22 ayar altın Alman bozdururken zarar etmezsin 🥰 ama şu da var canın hangisini istiyorsa onu al 😁 bana da alacaksan koşa koşa gelirim konum at 😎
kirmizibasliklikiz_ ikiaslanannesi ay cokoslar da 65de cok ya ama bakacagim bunlara teşekkür ediyorum 😍
Lazerlimunafik agzimizintadikacmasin Bide millet ciddiye alıp peşime vermesin 😁 kız başımj belaya sokacağnız haaa 😃😃