Senay- yenidoğanken uykusuzluktan ölürken farkettim ki benimle yatınca daha uzun, daha iyi uyuyor. Yanıma bir aldım 4.5 aylık oldu hala beraber yatıyoruz. Yenidoğan gibi hala 2 saatte 1 emiyor o yüzden ayırmıyorum. Ayırırsam ben yine gebereceğim uykusuzluktan biliyorum. Ayrıca beraber uyumak çok güzel 🥰 Sonsuza kadar bizimle yatacak hali yok elbet ayrılacak sonuçta. Ben kendim bir şeyler olsun diye uğraşmıyorum, o bana öğretiyor. O nasıl istiyorsa öyle yapıyorum. Ne zaman ayrı yatmak isterse o zaman ayırırım. Bu günler geri gelmeyecek, siz istesenizde ilerde yanında yatamayacaksınız. Bebeğim için öyle mi bilmiyorum ama kendim için evet kokusunı alınca ayırmak zor oluyor 🤭